Пн-Сб 9:00-20:00
Токарно-карусельний верстат 1553, 1М553 - попередня модель більш сучасного верстата 1525. Токарно-карусельний верстат 1553, 1М553 дозволяє виробляти токарної обробки деталей великих діаметрів відносно невеликої висоти. &Nbsp; Найбільш характерними деталями, що обробляються на карусельних верстаті 1553, є маховики, заготовки зубчастих коліс, диски турбін, бандажі та т. п.
Види обробки
Основні вузли верстата
Органи управління
Технічні характеристики | Параметри |
Найбільший діаметр оброблюваної деталі без бокового супорта, мм | 2300 |
Найбільший діаметр оброблюваної деталі з бічним супортом, мм | 2100 |
Діаметр планшайби, мм | 2100 |
Найбільша висота оброблюваної деталі, мм | 1600 |
Найбільше вертикальне переміщення верхнього правого супорта, мм | 865 |
Найбільше вертикальне переміщення верхнього лівого супорта, мм | 950 |
Найбільше горизонтальне переміщення верхнього правого супорта, мм | 1315 |
Найбільше горизонтальне переміщення верхнього лівого супорта, мм | 1215 |
Найбільше вертикальне переміщення бокового супорта, мм | 1520 |
Найбільше горизонтальне переміщення бокового супорта, мм | 600 |
Число швидкостей обертання планшайби | 18 |
Частота обертання планшайби, хв-1 | 2,2 - 80 |
Кількість величин подач супортів | 12 |
Межі величин подачі супортів, мм/об | 0,2 - 9 |
Швидкість переміщення траверси, мм/хв | 400 |
Найбільша маса оброблюваної деталі, кг | 10000 |
Потужність електродвигуна головного руху, кВт | 40 / 55 |
Габаритні розміри верстата (Д х Ш х В), мм | 4345 х 4980 х 4480 |
Маса верстата, кг | 31000 |
Рухи у верстаті
Рух різання — обертання планшайби із заготівлею. Рухи подач — горизонтальне і вертикальне переміщення верхніх супортів (лівий верхній супорт, крім того, може переміщатися під кутом до осі обертання деталі), горизонтальне і вертикальне переміщення бокового супорта. Допоміжні руху — швидкі холості переміщення супортів, переміщення траверси по напрямних стійок, затиск траверси і поворот револьверної головки.
Принцип роботи
Оброблювана деталь закріплюється на планшайбе, якій повідомляється обертальний рух в горизонтальній площині. Ріжучі інструменти закріплюються в бічному і верхніх супортах. Бічний суппорт 3 служить в основному для обточування зовнішніх поверхонь, виточки канавок і підрізування торців; в його чотирьохпозиційної голівці закріплюються різці різних типів. Верхній поворотний супорт Б використовується для обробки зовнішніх і внутрішніх конічних поверхонь. Верхній супорт Г має п'ятипозиційну револьверну головку, в якій закріплюються інструменти, призначені головним чином для обробки отворів.
Конструктивні особливості
Токарно-карусельний верстат 1553, 1М553 забезпечений блокуючим механізмом, що усуває можливість одночасного включення робочої подачі і прискореного ходу супортів. Для полегшення вертикальних переміщень плазунів супорти забезпечені пружинними механізмами врівноваження. Конструкція коробок подач забезпечує можливість установки пристосувань для обробки конусних поверхонь без розвороту верхнього поворотного супорта. Механізми переміщення і затиску траверси зблоковані і розташовані в порталі.
Токарно-карусельний верстат 1553 і 1М553 проводився на "Краснодарському верстатобудівному заводі Седін". Пізніше ці моделі верстатів змінили карусельні верстати з індексом 1525. На сьогоднішній день верстати цієї серії не випускаються. Разом з тим, провідні верстатобудівні заводи перейшли на виробництво верстатів більш сучасної конструкції, орієнтовані на сучасний інструмент, високі швидкості різання, установку ЧПУ і додаткових пристосувань, що значно розширюють можливості токарно-карусельного верстата. Такі верстати оснащуються сучасними високоякісними комплектуючими і надійної електрикою, системами зміни головок і інструменту. Завдяки застосуванню комп'ютерного проектування станин, підвищений клас точності для токарно-карусельного верстата, випущеного на сучасному станкозаводу, на сьогоднішній день, скоріше, правило. При цьому можливості сучасних токарно-карусельних верстатів (токарно-фрезерно-шліфувальних обробних центрів) дозволяють виконувати операції, недоступні для карусельних верстатів застарілої конструкції.