Пн-Сб 9:00-20:00
Токарно-карусельний верстат 1540 - один з найпоширеніших на території колишнього СРСР верстат, що дозволяє виробляти токарної обробки деталей середніх і великих розмірів. Верстат експортувався в багато країн світу. Прокатні 1540 зарекомендував себе як надійний і невибагливий, не вимагає підвищеної уваги.
Призначення
Токарно-карусельний верстат 1540 призначений для чорнової і чистової обробки сталевих і чавунних деталей, виробів з кольорових металів і їх сплавів, а також з неметалічних матеріалів.
Позначення
З літер та цифр індекс токарно-карусельного верстата 1540 позначає наступне: цифра 1 - це токарний верстат; цифра 5 – позначає прокатні верстат, цифра 40 – максимальний діаметр обробки заготовки (4000 мм). Індекс Ф1 вказує на наявність пристрою цифрової індикації (УЦИ).
Технічні характеристики | Параметри |
Найбільший діаметр оброблюваної деталі, мм | 4000 |
Діаметр планшайби, мм | 4000 |
Найбільша висота оброблюваної деталі, мм | 2000 |
Потужність головного приводу, кВт | 125 |
Клас точності | Н |
Найбільша маса оброблюваної деталі, кг | 63000 |
Найбільший хід плазунів вертикальних супортів, мм | 1250 |
Найбільший кут повороту супортів, градусів | 15 |
Найбільше зусилля різання на правому супорті, кгс | 6300 |
Найбільше зусилля різання на лівому супорті, кгс | 5000 |
Найбільше сумарне зусилля різання двома супортами, кгс | 10000 |
Найбільший момент різання на планшайбе, кгс*м | 16000 |
Межі частоти обертання планшайби, хв-1 | 0,52 - 48,7 |
Межі вертикальних і горизонтальних подач, мм/хв | 0,059 - 470 |
Найбільша довжина ходу повзуна супорта, мм | 1600 |
Подача повзуна і супорта (найменша - найбільша) мм/хв | 0,0435 - 352,0 |
Швидкість швидкого переміщення повзуна і супорта, мм/хв | 2950 |
Діаметр розточувального шпинделя супорта, мм | 90 |
Найбільша довжина ходу розточувального шпинделя, мм | 800 |
Частоти обертання розточувального шпинделя, хв-1 | 25 - 630 |
Найбільший крутний момент розточувального шпинделя кгс * м | 220 |
Число ступенів подачі шпинделя, шт. | 8 |
Подача розточувального шпинделя (найменша - найбільша), мм/хв | 0,0435 - 352,0 |
Найбільше зусилля подачі шпинделя, кгс | 2000 |
Хід повзуна бічного супорта, мм | 950 |
Величина вертикального ходу супорта, мм | 1820 |
Найбільше зусилля різання супортом, кгс | 3000 |
Подача повзуна і супорта (найменша - найбільша) мм/хв | 0,059 - 470,0 |
Швидкість швидкого ходу повзуна і супорта, мм/хв | 2540 |
Найбільший діаметр торцевої фрези, мм | 110 |
Частота обертання торцевої фрези, хв-1 | 80 - 675 |
Найбільший крутний момент торцевої фрези, кгс * м | 30 |
Довжина верстата, мм | 5900 |
Ширина верстата, мм | 10100 |
Висота верстата, мм | 7200 |
Висота над рівнем підлоги, мм | 6000 |
Маса верстата, кг | 105000 |
Оснащення
Верстат оснащений електроконтактними копіювальними пристроями для обробки поверхонь тіл обертання. Спеціальне пристосування дає можливість виробляти точіння торцевих поверхонь з постійною швидкістю різання. Вертикальні супорти, розташовані на поперечині, мають незалежні приводи подач і прискорених переміщень. Регулювання подачі безступінчасте на ходу верстата. Верстати можуть оснащуватися пристосуванням для обточування конуса (кут нахилу твірної обточувати конусів 389°, інтервал між кутами нахилу твірної Г). А так же 10-ти швидкісний фрезерної головкою з частотою обертання шпинделя 80 680 об / хв.
Особливості конструкції
Токарно-карусельний верстат 1540 виробляв "Коломенський завод важкого верстатобудування", але на сьогоднішній день виробництво верстатів 1540 припинено. Разом з тим провідні верстатобудівні заводи перейшли на виробництво верстатів більш сучасної конструкції, орієнтовані на сучасний інструмент, високі швидкості різання, установку додаткових інструментів і головок, керованих ЧПУ, що значно розширюють можливості токарно-карусельного верстата. Такі верстати оснащуються сучасними високоякісними комплектуючими і надійної електрикою, системами зміни головок і інструменту. Завдяки застосуванню комп'ютерного проектування станин, підвищений клас точності для токарно-карусельного верстата, випущеного на сучасному станкозаводу, на сьогоднішній день, скоріше, правило. При цьому можливості сучасних токарно-карусельних верстатів (токарно-фрезерно-шліфувальних обробних центрів) дозволяють виконувати операції, недоступні для карусельних верстатів застарілої конструкції.